Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan tudok bejelentkezni?
Lehetőséged van emailben vagy telefonon bejelentkezni, válaszd azt a módot, amelyik számodra kényelmesebb. Kérlek, légy türelmes, ha dolgozok, nem tudom felvenni a telefont, de visszahívlak, amint lehet. A levelekre igyekszem minél hamarabb válaszolni. A foglalásról küldök egy visszaigazoló üzenetet, valamint egy emlékeztetőt az időpont előtti este. A foglalt időpontban szeretettel várlak!
Hogyan helyezkedjek el az ágyon?
A kezelés előtt mindig tájékoztatlak a megfelelő pozícióról.
Mi történik, ha wc-re kell mennem kezelés közben?
Semmi gond! Nyugodtan jelezd, megszakítjuk a kezelést, és elmehetsz a mosdóba.
Kell beszélgetni a kezelés alatt?
Nem kötelező, csukd be a szemed és lazíts. Ha viszont jól esne beszélgetni, természetesen nyitott vagyok rá. Bátran szólj, ha:
- kérdésed van a kezelésről,
- túl meleg vagy hideg van,
- elfelejtettél valamit elmondani, ami fontos lehet,
- fájdalmat érzel,
- ki kell menned a mosdóba.
Mi történik, ha nem érek oda a megbeszélt időpontra?
Ha késel, a kezelés időtartamát nem minden esetben tudom meghosszabbítani a következő vendég miatt. A lefoglalt időtartam díját ilyenkor is ki kell fizetni, még ha rövidebb is a kezelés.
Nem mondtam le időben vagy nem mentem el az időpontra…
A kezelés lemondása vagy módosítása esetén a következő feltételek érvényesek:
- A kezelés előtt legalább 24 órával történő lemondáskor a szolgáltatási díj 50%-át szükséges kifizetni.
- A kezelés előtt 24 órán belüli lemondás esetén a teljes díjat kell megfizetni.
- Betegség esetén kérlek, hívj fel, és megbeszéljük a lehetőségeket.